Erzincanlı karateciler Türkiye finallerinden 5 madalya ile döndü

Erzincanlı karateciler, Sakarya'da düzenlenen Türkiye Yıldızlar Ligi finallerinde 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz madalya kazanarak büyük bir başarıya imza attı.
Erzincan Valiliği'nin koordinesinde yürütülen 'Değer Erzincan' Projesi kapsamında yetişen sporcular, Türkiye genelindeki organizasyonlarda başarılarıyla dikkat çekmeye devam ediyor. Sakarya'da düzenlenen ve 2 bin 572 sporcunun mücadele ettiği Spor Toto Türkiye Yıldızlar Ligi Karate Finalleri'nde Erzincanlı sporcular önemli dereceler elde etti.
BEŞ MADALYANIN SAHİPLERİ
Organizasyonda Erzincan'ı temsil eden sporcular, 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz olmak üzere toplam 5 madalya kazandı. Müsabakalarda Enes Talha Öğütçü ve Miraç Alp Korkmaz kendi kategorilerinde Türkiye şampiyonu olurken, Hayrunnisa Eren ve Osman Ayhan Türkiye ikinciliği elde etti. Çağan Bağcı ise turnuvayı Türkiye üçüncüsü olarak tamamladı.
PROJENİN GURUR VEREN YANSIMASI
Elde edilen başarıların, gençlerin hem sportif hem de kişisel gelişimini hedefleyen 'Değer Erzincan' Projesi'nin sahadaki yansımalarından biri olduğu belirtildi. Yetkililer, sporcuları ve antrenörlerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.
- 08:27Renault Clio, Türkiye'de yılın otomobili seçildi
- 08:18Martı TAG'a erişim engeli geldi ama taksiciler tam istediğini alamadı
- 08:07Finlandiya'nın mutluluğunun sırrı: Günlük hayatta bu 4 cümle ile yaşıyorlar
- 07:58Şimşek ve Karahan Londra'da: Yatırımcılarla görüşme trafiği başlıyor
- 07:48Macquarie Adası'nda iklim değişikliği alarmı: 75 yıl boyunca sessizce izlendi







