Erzincan'da, şehrin can damarı olan su kaynaklarının en verimli ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesi amacıyla kritik bir toplantı gerçekleştirildi. İl Su Kurulu Toplantısı, Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın'ın başkanlığında toplandı ve su yönetimi konusunda atılacak adımlar masaya yatırıldı.

SU YÖNETİMİNDE YENİ YOL HARİTASI ÇİZİLDİ
Toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ve kurul üyeleri de katıldı. Bu önemli buluşmada, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve Devlet Su İşleri (DSİ) 82. Şube Müdürlüğü tarafından yapılan çalışmaların sunumları gerçekleştirildi. Geçtiğimiz yıl alınan kararların hayata geçiriliş biçimi değerlendirilirken, gelecekteki su kaynaklarının korunması ve etkin yönetimi için izlenecek yol haritası detaylıca ele alındı.
GELECEK NESİLLERE TEMİZ SU BIRAKMA KARARLILIĞI
Kurumlar arası iş birliğinin daha da güçlendirilmesi ve su kaynaklarının gelecek nesillere sağlıklı bir şekilde aktarılabilmesi için yürütülen çalışmaların azimle sürdürüleceği vurgulandı. Bu toplantı, Erzincan'ın su geleceği adına atılan sağlam bir adım olarak kayıtlara geçti.







