Nesine 2. Lig play-off finalinde Muğlaspor'a penaltılarla boyun eğerek 1. Lig'e çıkma hayallerini son anda suya düşüren Elazığspor, günlerdir süren sessizliğini bozdu. Kulübün resmi sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, taraftara ve tüm camiaya seslenilerek, yaşanan büyük üzüntüye rağmen yeniden ayağa kalkma gücüne vurgu yapıldı.

TARAFTARA VE ŞEHRE TEŞEKKÜR
Açıklamada, özellikle Bursa'da oynanan final maçı sonrası kendilerine gösterilen misafirperverlik için Bursa şehrine, kulüp yönetimine, valiliğe ve emniyet güçlerine teşekkür edildi. Türkiye'nin dört bir yanından kilometrelerce yol kat ederek takımlarını destekleyen binlerce Elazığspor taraftarının tribünlerde yarattığı atmosferin unutulmaz olduğu belirtildi. Maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen taraftarlara sonsuz şükranlar sunuldu.
KÜLLERİNDEN YENİDEN DOĞUŞ
Elazığspor'un tarihinde sadece zaferlerin değil, aynı zamanda acıların, gözyaşlarının ve mücadelelerin de yer aldığının altı çizildi. Penaltı anının da tarihin unutulmaz bir parçası olarak hafızalara kazındığı ifade edildi. Geçmişte Bölgesel Amatör Lig'e düşme tehlikesi atlatan takımın pes etmeyerek yeniden ayağa kalktığı hatırlatılarak, 'Elazığspor'un mayasında vazgeçmek yoktur' denildi. Bu sezon hedefe ulaşılamamış olsa da, Elazığspor'un nasıl büyük bir camia olduğunun tüm Türkiye'ye bir kez daha gösterildiği vurgulandı. 59 yıldır dimdik ayakta duran kulübün, dün olduğu gibi yarın da yeniden doğmasını bileceği mesajı verildi.







