Elazığ'da grup yolunda iyileştirme çalışmaları başarıyla tamamlandı

Elazığ'da 4 köyü birbirine bağlayan grup yolundaki iyileştirme çalışmaları tamamlandı. Bu çalışmalar, kırsal ulaşımı güvenli ve konforlu hale getirdi.
Elazığ'da İl Özel İdaresi ekipleri, 4 köyü birbirine bağlayan grup yolunda yol iyileştirme çalışmalarını başarıyla tamamladı.
YOLDAKİ İYİLEŞTİRMELER TAMAMLANDI
Sedeftepe, Hoş, Kıraç ve Güzelyalı köylerini birbirine bağlayan bu yol üzerinde yapılan çalışmalar, kırsal bölgedeki ulaşım konforunu ve güvenliğini artırmayı hedefliyordu. Yol güzergahında gerekli bakım, onarım ve düzenleme işlemleri yapılarak, yol daha güvenli ve konforlu hale getirildi.
KIRSAL ULAŞIM AĞI GÜÇLENDİRİLDİ
Tamamlanan çalışmalar ile sadece dört köy arasındaki ulaşım değil, aynı zamanda Yurtbaşı Belediyesi sınırları ile Elazığ Belediyesi'nin Çatalçeşme Mahallesi arasındaki bağlantı da sağlandı. Böylece bölgedeki kırsal yerleşim alanlarının şehir merkezi ile entegrasyonu güçlendi. Elazığ İl Özel İdaresi'nin bu yatırımları, vatandaşların daha güvenli ve konforlu ulaşım imkanı elde etmesine katkı sağladı.
- 03:13Fujian'ın toprak kaleleri: Tarih ve mimarinin buluştuğu devasa yaşam alanları
- 03:03Bülent Ersoy Ankara'da antrikot ziyafeti çekti, lüks aracı ve özel servisiyle yine büyüledi
- 02:53Kasuar kuşlarının gizli dünyası: Ultraviyole ışık altında parlayan desenler
- 02:43Paris'teki Rus Büyükelçiliği'nde ürkütücü mesaj: Kamikaze İHA nişangahı belirdi
- 02:33200 yıllık çiçekli saksı, tarihi bir hazine ortaya çıkardı




