Düzce'de kütüphaneler haftasında anlamlı bir açılış gerçekleştirildi

Düzce'de Kütüphaneler Haftası'nda yeni bir kütüphane açıldı. Başkan Özlü, eğitim yatırımlarının devam edeceğini belirtti.Düzce'de kütüphaneler haftasında anlamlı bir açılış gerçekleştirildi
Düzce Belediye Başkanı Faruk Özlü’nün çağrısıyla hayırsever iş insanı Dündar Yetişener tarafından yaptırılan kütüphane, Kütüphaneler Haftası'nda kapılarını öğrencilere açtı.

KÜTÜPHANE YATIRIMLARI DEVAM EDECEK
Başkan Özlü, kütüphane yatırımlarının süreceğini ifade ederek, Düzce’nin eğitim alanındaki gelişimine katkı sağlamak amacıyla bu projelerin önemine vurgu yaptı. Açılış töreninde, Düzce Bilim Merkezi’nin alt katında yer alan 470 metrekare alanlı kütüphanede 110 öğrencinin aynı anda ders çalışabileceği belirtildi.

DÜZCE’YE DEĞER KATAN PROJELER
Açılışta konuşan Vali Mehmet Makas, hayırsever iş insanı Yetişener’e ve projeye öncülük eden Başkan Özlü’ye teşekkür etti. Ayrıca, kütüphanelerin sayısının artırılacağı müjdesini vererek, Düzce’nin geleceğine katkı sağlayacak projelerin önemini vurguladı. Başkan Özlü, Düzce’deki kütüphane sayısının artacağını ve beşinci kütüphanenin de yaz ayları içinde açılacağını duyurdu.
- 01:00Aydın'da Muharrem ayı bereketle açıldı: Özlem Çerçioğlu'ndan tüm şehre davet
- 00:50İran, ABD ile en son ateşkesin ardından 'ezici yanıt' tehdidinde bulundu
- 00:39Avrupa'nın maden haritası yeniden çiziliyor: Norveç'te devasa nadir toprak elementi rezervi keşfedildi
- 00:30Yapay zeka Grok, İran'a yönelik ABD saldırılarında kullanıldı
- 00:19Almanya, kritik Hürmüz Boğazı'nda gerilime karşı devrede: Gemi ve asker sevkiyatı yolda mı?



