Çeşme'de jandarmadan sürücülere bayram jesti

Çeşme otoyol gişelerinde jandarma ekipleri, sürücülere şeker ikram ederek bayramlarını kutladı ve güvenlik uyarılarında bulundu.
İzmir'in Çeşme otoyol gişelerinde jandarma ekipleri, durdurdukları sürücülere şeker ikram ederek Ramazan Bayramı'nı kutladı.
TRAFFİK YOĞUNLUĞU VE DENETİMLER
Bayram dolayısıyla artan trafik yoğunluğu sebebiyle denetimlerini sıklaştıran Otoyol Jandarma ekibi, sürücülerin güvenliğini sağlarken, bayramın manevi atmosferini de yollara taşıdı. Jandarma personeli, durdurulan araç sürücüleriyle kısa sohbetler yaparak bayram tebriğinde bulunup dikkatli olmaları konusunda uyarılarda bulundu.
SÜRÜCÜLERDEN TEŞEKKÜR
Uygulamadan memnun kalan sürücüler, hem yapılan denetimlerin hem de ikram edilen şekerlerin kendilerini mutlu ettiğini belirtti. Bayram yolculuğunda karşılaştıkları bu sıcak yaklaşımın moral verdiğini ifade eden vatandaşlar, jandarma ekiplerine teşekkür etti. Uygulamanın örnek olduğunu vurgulayan sürücüler, bu tür jestlerin önemli olduğunu dile getirdi.
- 04:58Odessa plajında kabus: Güneşlenirken dron saldırısı can aldı!
- 04:48Milyarder Richard White'a cinsel ilişki karşılığında vize suçlaması
- 04:38Trump'tan flaş iddia: İran nükleer teftişleri kabul etti mi?
- 04:28Arkeolojik kazıda tarihi hamam kalıntıları bulundu: Roma'nın zenginliği gün yüzüne çıktı
- 04:18Sessiz tehdit geri döndü: Toprakta, tozda saklanan ölümcül tehlike aşılanma oranlarındaki düşüşle yeniden yükseliyor







