GENEL
Yayınlanma : 14 Haziran 2025 11:16
Çanakkalede Jandarmanın 186ncı kuruluş yıl dönümü kutlandı

Çanakkalede Cumhuriyet Meydanında gerçekleştirilen törende Jandarma Teşkilatının 186ncı kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Atatürk anıtı önüne çelenk bırakıldı
Çanakkalede Cumhuriyet Meydanında gerçekleştirilen törende Jandarma Teşkilatının 186ncı kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Atatürk anıtı önüne çelenk bırakıldı.
Jandarma Teşkilatının 186ncı kuruluş yıl dönümü için Cumhuriyet Meydanın da tören gerçekleştirildi. Törene, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Ersin Arslan, İl Emniyet Müdürü Kenan Kurt, jandarma ve emniyet personelleri katıldı. Tören, Atatürk anıtına çelenk bırakılması ile başladı. Daha sonra saygı duruşunda bulunulup, İstiklal Marşı okundu. Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Ali Çardakçının mesajının okunmasının ardından jandarmanın kuruluş tarihçesi okundu.
Tören, günün anlam ve önemini belirten konuşmasının yapılmasıyla son buldu.
Jandarma Teşkilatının 186ncı kuruluş yıl dönümü için Cumhuriyet Meydanın da tören gerçekleştirildi. Törene, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Ersin Arslan, İl Emniyet Müdürü Kenan Kurt, jandarma ve emniyet personelleri katıldı. Tören, Atatürk anıtına çelenk bırakılması ile başladı. Daha sonra saygı duruşunda bulunulup, İstiklal Marşı okundu. Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Ali Çardakçının mesajının okunmasının ardından jandarmanın kuruluş tarihçesi okundu.
Tören, günün anlam ve önemini belirten konuşmasının yapılmasıyla son buldu.
- 22:11Rusya, 13 bin 800 tonluk dev denizaltının inşasına başladı
- 22:02Yenipazar halkı büyükşehirden gelen hizmetle buluştu: Diş sağlığından ekonomik et ürünlerine
- 21:52Göz sağlığınızı riske atmayın: Sahte güneş gözlüklerine dikkat!
- 21:42241. İntihar Girişimi Yüksekova'da Yaşandı: 'İntiharkolik' İsimli Kişi İkna Edildi
- 21:32Bilecik'te akrobatik motosiklet kullanana 48 bin lira ceza





