EGE
Yayınlanma : 29 Mayıs 2024 16:00
Düzenleme : 29 Mayıs 2024 16:02
Düzenleme : 29 Mayıs 2024 16:02
Büyükşehir Zabıta Ekipleri 176.5 Kg Midyeye El Koydu

Muğla Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri Menteşe Şehirlerarası otogarda sağlıksız koşullarda taşındığı tespit edilen 176.5 kg midyeye el koydu.
İzmir-Kaş seferini yapan otobüste kontrol yapan Muğla Büyükşehir Belediyesi Zabıta ekipleri sağlıksız koşullarda taşındığını tespit edilen 176.5 kg midye ele geçirdi. 8 koli içerisinde taşınan midyeleri otobüsten indiren ekipler tutanak tutarak midyelere el koydu.
Zabıta ekipleri daha önce de Menteşe Şehirlerarası otogarda uygunsuz koşullarda taşınan 56 kg kokoreç, 19 çuval içerisinde 696 kg et, Bodrum Otogarda 290 kg deniz ürününü el koyarak bu ürünlerin vatandaşın sağlığına zarar vermesinin önüne geçmişti. Büyükşehir Zabıta ekipleri vatandaşların sağlığı için bu tür kontrollerin devam edeceğini söyledi.
- 03:11Uzak Şehir'le veda: İki oyuncu daha diziden ayrılıyor
- 03:01Emektar Boeing 727, ormanın kalbinde lüks yuvaya dönüştü
- 02:51Trump'tan İran ile ilgili silah denetimi açıklaması
- 02:41Mars'tan gelen kaya, gezegenin sırlarını araladı: Beklenmedik mineral şaşkınlığı!
- 02:31Mars kökenli meteoritin içindeki granat mineralinin gizemi çözülüyor






