• satrroıad dörüm
EĞİTİM
Yayınlanma : 25 Haziran 2026 10:17

Bursa Tıp Fakültesi'nden ilk 'beyaz önlükler' mezun oldu: 43 yeni hekim mesleğe adım attı

Bursa Tıp Fakültesi'nden ilk 'beyaz önlükler' mezun oldu: 43 yeni hekim mesleğe adım attı
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, ilk mezunlarını verdi. 43 genç hekimin diplomalarını aldığı törende, hekimliğin bir meslekten öte sorumluluk olduğu vurgulandı.

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Tıp Fakültesi, tarihinde önemli bir kilometre taşını geride bırakarak ilk mezunlarını verdi. Merinos Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'ndeki Orhangazi Salonu'nda düzenlenen görkemli törenle, 43 genç hekim, diplomalarını alarak insanlığa hizmet yolunda ilk adımlarını attı.

sempati mobilya

Bursa Tıp Fakültesi\

YENİ NESİL HEKİMLER SAĞLIK CAMİASINA KAZANDIRILDI

Bursa Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mehmet Demir'in ev sahipliğinde gerçekleşen mezuniyet şölenine, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, Bursa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Necmiye Funda Coşkun gibi önemli isimlerin yanı sıra akademisyenler, sağlık yöneticileri, mezun öğrenciler ve aileleri de katıldı. Bursa Kılıç-Kalkan ekibinin sergilediği gösterilerle renklendirdiği törende, fakülte birincisi Ayşe Sude Kara, mezuniyet kütüğüne adını gururla çakarak birinciliğini taçlandırdı.

HEKİMLİK, BİR MESLEKTEN ÖTE SORUMLULUKTUR

Törende bir konuşma yapan Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, hekimliğin yalnızca bir meslek olmanın ötesinde, insanlığa hizmet etme sorumluluğunu taşıyan yüce bir görev olduğunu vurguladı. Tıp eğitiminin gerektirdiği sabır, disiplin ve fedakarlığın altını çizen Prof. Dr. Aydın, mezunların teorik bilgilerini klinik deneyimleriyle harmanlayarak sağlık camiasına donanımlı bireyler olarak katıldıklarını ifade etti. Öğrencilerin bu noktaya gelmesinde emeği geçen tüm akademisyenlere ve ailelere teşekkürlerini ileten Rektör Aydın, hekimlik mesleğinin en temelinde daima insana hizmetin yer aldığını bir kez daha hatırlattı. Konuşmaların ardından, mezun olan genç hekimlere diplomaları ve çeşitli hediyeler takdim edildi. Tören, 43 yeni hekimin keplerini hep birlikte havaya fırlatarak mezuniyetlerini coşkuyla kutlamasıyla sona erdi.