Muğla'nın turizmde lokomotif ilçesi Bodrum'da 15 Mayıs'ta inşaat yasakları başladı. Aradan geçen sürede zabıta ekiplerince Bodrum genelinde denetimler sıklaştırıldı. Bu kapsamda, 558’i inşaat şantiyesi ve 134’ü ise beton firmaları araçlarına olmak üzere toplam 692 işlem yapıldı, toplam 9 milyon 319 bin 379 lira cezai işlem uygulandı. Ekiplerin, Bodrum genelinde denetimlerinin aralıksız olarak devam edeceği bildirildi.
GÜNCEL
Yayınlanma : 09 Temmuz 2025 14:49
Düzenleme : 09 Temmuz 2025 15:11
Düzenleme : 09 Temmuz 2025 15:11
Bodrum’da inşaat yasaklarına uymayanlara 9 milyon lira ceza

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, 15 Mayıs'ta başlayan inşaat yasaklarına uymayan firmalara toplam 9 milyon 319 bin 379 lira cezai işlem uygulandı.
- 23:52Euro Bölgesi'nde enflasyon paniği hafifliyor mu? Tüketici beklentileri düşüşte
- 23:44Gümüşhane'de Yılanlı Yaylası, papatyalarla süslendi
- 23:36Yıkım faciası ucuz atlatıldı: İş hanı moloz yığınları altında kaldı
- 23:28İtalya'nın yasadışı tekstil atığı Türkiye'ye gönderildi: Mersin'de büyük operasyon
- 23:1955 yıllık deneyimle Dorak Tours, Türk gezginleri Japonya'nın kalbine götürüyor






