Düzenleme : 27 Kasım 2020 16:52
Bodrum'da Basınç Sorunu Çözüme Kavuştu!

Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü, Bodrum İlçesi Tepecik Mahallesi’ne içme suyu ve abone hatlarını yenileyerek bölgede yaşanan basınç sorununu ortadan kaldırdı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü, Bodrum İlçesi Tepecik Mahallesi’ne içme suyu ve abone hatlarını yenileyerek bölgede yaşanan basınç sorununu ortadan kaldırdı.
İl genelinde vatandaşlara sağlıklı ve kesintisiz su sağlamak için çalışmalarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü ekipleri, il genelinde içme suyu sorunlarının ortadan kaldırılmasına yönelik çalışmalarına devam ediyor.
Son olarak Tepecik Mahallesi Yangı çıkmazında içme suyu ve abone hatlarını yenileyen MUSKİ ekipleri, bölgede yaşanan basınç sorununu da ortadan kaldırdı. Ayrıca MUSKİ ekipleri tarafından sayaçlar sayaç yeri ve branşman esasları yönetmeliğine uyacak şekilde düzenlenerek oluşabilecek kayıp kaçakların da önüne geçildi.
- 19:35Gölpazarıspor, 1. Amatör Lig hayalini son haftada kaybetti
- 19:25Sıcak hava dondurma kuyruğu oluşturdu: 3. nesil lezzet peşinde
- 19:15Denizli İdman Yurdu yönetimi mahkemeye verildi: Usulsüzlük iddiaları gündemde
- 19:06Muğla, dünya devleriyle aynı masada: 2026-2029 dönemi Dünya Konseyi üyeliği kapıları aralandı
- 18:56Asmalıevler Mahallesi muhtarı Zeki Çacur hayatını kaybetti






