Bilecikte il müftüsü ahmet dilek, üniversite öğrencileriyle buluştu

Bilecik İl Müftüsü Ahmet Dilek, yeni üniversite öğrencileriyle bir araya gelerek rehberlik ve moral desteği sağladı.
Bilecik İl Müftüsü Ahmet Dilek, üniversiteye yeni başlayan öğrencilerle bir araya gelerek onlara rehberlik yaptı. Bu buluşma, Bilecik İl Müftülüğü Gençlik Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen etkinlik kapsamında gerçekleştirildi. Etkinlikte, gençlere manevi destek sağlanırken çeşitli hediyeler ve ikramlar sunuldu. Ayrıca, öğrenciler manevi danışmanlarla tanışma fırsatı buldu. Bu etkinlik, gençlerin üniversite hayatındaki ilk adımlarında onlara moral vermek amacıyla düzenlendi. Gençlik Koordinatörlüğü, yıl boyunca gerçekleştireceği faaliyetler, atölye çalışmaları ve gönüllülük projeleri hakkında da bilgilendirme yaptı. İl Müftüsü Ahmet Dilek, bu tür etkinliklerin gençlerin akademik ve manevi gelişimlerine katkı sağlamayı amaçladığını vurguladı. Amacımız öğrencilerimizin hem akademik hem de manevi gelişimlerine katkı sunmak dedi.
- 20:54Kremlin'den Türkiye'ye 'hazırlık' onayı: Gözler diplomasi masasında
- 20:44Denizli, Dünya Yoga Gününde huzur dolu anlara ev sahipliği yapacak
- 20:35Balıkesirli gençlere yaz tatilinde dopdolu bir 'Gençlik Kulübü' deneyimi
- 20:26Bilecik'te motosiklet ve elektrikli bisiklet çarpıştı: 3 yaralı
- 20:17Türkiye ihracatta rekor kırdı: 273,5 milyar dolara ulaşıldı




