Bilecikli taekwondocular, uluslararası arenada Türkiye'yi temsil etme fırsatını yakalayarak milli takım kadrosuna girmeyi başardı.

BAŞARILI PERFORMANS
Gençlik ve Spor Bakanlığı Sporcu Eğitim Merkezi Türkiye Kampı ve Taekwondo Türkiye Şampiyonası'nda gösterdikleri üstün performans ile Bilecikli sporcular kürsüye çıkarak önemli bir başarıya imza attılar. 55 kilogram Genç Kızlar kategorisinde mücadele eden Neslişah Ençok, rakiplerini geride bırakarak Türkiye şampiyonu unvanını kazandı ve altın madalyayı boynuna taktı. Diğer yandan, 46 kilogram Genç Kızlar kategorisinde tatamiye çıkan İrem İşel ise Türkiye ikinciliğini elde ederek gümüş madalya kazanmayı başardı.

MİLLİ TAKIMDA YENİ UMUTLAR
Şampiyonadaki başarılı performanslarının ardından, Neslişah Ençok ve İrem İşel, milli takım kadrosuna seçilerek Portekiz ve Sırbistan'da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda ay-yıldızlı formayla Türkiye'yi temsil etme hakkı elde etti. Ayrıca, Kazakistan'da milli takım adına mücadele eden Bilecikli sporcular Altuğ Gesge ve Nisanur Faideci de bu organizasyonlara katılma hakkı kazandı. Böylece, Bilecik Sporcu Eğitim Merkezi'nde taekwondo branşında eğitim gören toplam 4 sporcu, uluslararası organizasyonlarda Türkiye adına mücadele edecek. Gençlik ve Spor İl Müdürü Ramazan Demir, bu başarıların kendilerini gururlandırdığını belirterek, sporcuları ve antrenörleri Hanife Yıldız'ı kutladı. Demir, Portekiz ve Sırbistan'da düzenlenecek uluslararası turnuvalarda sporculara başarılar dileyerek, ay-yıldızlı bayrağı en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını ifade etti.







