Bilecik'te gece vakti otomobil tırlara çarptı: 2 kişi yaralandı

Bilecik'in Osmaneli ilçesinde otomobilin tırlara çarpması sonucu 2 kişi yaralandı, yaralılar hastaneye başvurdu.
Bilecik'in Osmaneli ilçesinde dün gece meydana gelen trafik kazasında bir otomobilin iki tıra çarpması sonucu 2 kişi yaralandı. Kazanın, Yeşilçimen Köyü İznik karayolu üzerinde gerçekleştiği bildirildi.

KAZANIN DETAYLARI ORTAYA ÇIKTI
Edinilen bilgilere göre, Osmaneli'den İznik istikametine giden, Ahmet F. kullandığı 11 ACR 445 plakalı otomobil, aynı yönde ilerleyen 10 AY 486 plakalı tıra çarptı. Çarpmanın şiddetiyle savrulan otomobil, ardından 34 HHR 172 plakalı başka bir tıra daha çarparak yolun sağ tarafına savruldu.

YARALILAR HASTANEYE BAŞVURDU
Kazada otomobil sürücüsü Ahmet F. ile yolcu Fahri K. yaralandı. Yaralıların kendi imkânlarıyla İznik Devlet Hastanesi'ne giderek tedavi altına alındığı öğrenildi. Kazanın ardından yol bir süreliğine trafiğe kapatıldı, ekiplerin çalışmalarının tamamlanmasıyla yeniden ulaşıma açıldı.
İNCELEME SÜRÜYOR
Olayla ilgili olarak yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı. Kazanın nedeni ve sorumlularının belirlenmesi için incelemeler devam ediyor.
- 10:37Samsun merkezli dev bahis operasyonu: 20 kişi adliyeye!
- 10:27Kubilay Kundakçı'nın babasından dikkat çeken açıklama: ''Anne kız çok iri rol yapıyor
- 10:17Bursa Tıp Fakültesi'nden ilk 'beyaz önlükler' mezun oldu: 43 yeni hekim mesleğe adım attı
- 10:08Çamura saplanan gazeteciyi kurtarma operasyonu
- 09:57Genç mucitler arkeologların derdine derman oldu, dünya birinciliğiyle gururlandırdı!






