Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, Polis Haftası dolayısıyla İlçe Emniyet Amirliğini ziyaret etti. Ziyarete Başkan Yardımcısı ve Belediye Meclis Üyeleri de eşlik etti.
Ziyaret sırasında emniyet mensuplarıyla bir araya gelen Başkan Özel, güvenliğin teminatı olan emniyet teşkilatına teşekkür ederek şu ifadelerde bulundu:
"Güvenliğimizin teminatı olan değerli emniyet teşkilatımızın her bir mensubuna, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyor, görevlerinde başarılar diliyorum. Hep birlikte daha güvenli bir Bozdoğan için el birliğiyle çalışmaya devam edeceğiz"
Ziyarette Başkan Özel ve beraberindekiler, emniyet personeline çiçek takdim ederek Polis Haftasını kutladılar.
GENEL
Yayınlanma : 10 Nisan 2025 14:51
Başkan Özel, Polis Haftasını kutladı

Bozdoğan Belediye Başkanı Mustafa Galip Özel, Polis Haftası dolayısıyla İlçe Emniyet Amirliğini ziyaret etti. Ziyarete Başkan Yardımcısı ve Belediye Meclis
- 03:39Paris kavruluyor: 40 dereceyi aşan sıcaklık alkolü yasaklattı
- 03:29İsrail'den Türkiye'ye karşı soykırım tanıma girişimi
- 03:20Giray Altınok'tan 'Prens' dizisi telif krizi açıklaması: 'Bana açılmış bir dava yok
- 03:09Apple fiyatlarına zam yaptı, hisseleri bir gecede 250 milyar dolar eridi
- 02:59Emeklilere seyyanen zam yok mu? Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz'dan kritik açıklama





