EGE
Yayınlanma : 03 Ocak 2022 12:47
Düzenleme : 03 Ocak 2022 12:48
Düzenleme : 03 Ocak 2022 12:48
Başkan Ceritoğlu Sengel Yılın İlk Mesai Gününe Huzurevinde Başladı

Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, yeni yılın ilk mesai gününde huzurevindeydi.
HABER MERKEZİ - Başkan Ceritoğlu Sengel, yılın ilk mesai gününe Efes Selçuk Belediyesi Akıncılar Huzurevi sakinleri ile yaptığı kahvaltı ile başladı.
Yılbaşı öncesi gerçekleştirdiği ziyaretler kapsamında da Huzurevi sakinlerini de ziyaret eden Başkan Ceritoğlu Sengel, verdiği söz üzerine yeni yılın ilk mesai gününde huzurevi sakinleriyle bir araya gelerek, onlarla sohbet etti.
- 09:27Küresel piyasalarda risk iştahı artıyor: ABD verileri bekleniyor
- 09:16Bursa siyahı incirinde lezzet yolculuğu Aydın'dan başladı: Erkek incirlerle ilk adım!
- 09:0762 milyar dolarlık dev yatırım: Amerika'nın denizaltıları okyanusların hâkimi olacak
- 08:57Venezuela'da 7.5'lik deprem stadyumu salladı: Sahada ve tribünde dehşet!
- 08:46Onkoplastik cerrahiyle meme kanseri tedavisinde hayat kalitesi artıyor






