Aydın Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğünde hayata geçirilen Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri, Çine ilçesinde vatandaşlarla kucaklaştı. Bu anlamlı girişimle birlikte, muayene, röntgen, diş çekimi, dolgu, temizlik ve kanal tedavisi gibi temel diş sağlığı hizmetleri, ilçe halkına ücretsiz olarak ulaştırıldı.

SAĞLIK HİZMETLERİ MAHALLELERE TAŞINIYOR
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun vizyonuyla hayata geçirilen bu sağlık projeleri, Mobil Ağız ve Diş Sağlığı Klinikleri aracılığıyla her gün farklı bir ilçede vatandaşların sağlığına dokunuyor. Çine’de de yoğun bir ilgiyle karşılanan klinikler, ağız ve diş sağlığı konusunda farkındalık yaratmayı ve erişilebilirliği artırmayı hedefliyor.

ÜCRETSİZ TEDAVİLER VE GELECEK VİZYONU
Bu mobil kliniklerde, ağız ve diş muayenelerinin yanı sıra röntgen hizmetleri, diş çekimi, dolgu, diş temizliği ve kanal tedavisi gibi çeşitli uygulamalar da yapılıyor. Başkan Çerçioğlu, "Söz verdik, yaptık." diyerek, bu tür hizmetlerin tüm ilçelerde devam edeceğinin altını çizdi. Vatandaşların gösterdiği yoğun ilgiden dolayı teşekkür eden Çerçioğlu, Aydın'ı yatırımlarla büyütmeye devam edeceklerini belirtti.







