Aksaray'da meydana gelen trafik kazasında, kontrolden çıkarak refüje çıkan otomobilin sürücüsü ve araçta bulunan iki kişi olay yerinden kaçarak kayıplara karıştı.

KAZA ANI GÜVENLİK KAMERASINDA
Kaza, Şeyhamit Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde gerçekleşti. Nevşehir Caddesi'nden şehir merkezi yönüne ilerleyen 06 HE 2426 plakalı Fiat Tofaş marka otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu refüje çıktı. Kazanın yaşanma anı, bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Araçtan inen üç kişi ise kayıplara karıştı.

POLİS KAÇAN ŞÜPHELİLERİ ARIYOR
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri, kaza yerinde inceleme yaparken, araçtan inen üç kişinin kaçtığını tespit etti. Araç içerisinde ve çevresinde içki şişelerinin bulunması dikkat çekerken, polis kaçan şahısların kimliklerini belirlemek ve yakalamak için geniş çaplı bir çalışma başlattı. Kazaya karışan araç, çekici yardımıyla otoparka çekildi.







