Yağışlar, bağ hastalıklarını artırdı: Üreticilere kritik uyarı
- 6 / 1
Manisa'nın Salihli ilçesinde etkili olan yağışlı ve nemli hava, bağlarda hastalık riskini önemli ölçüde artırdı.
- 6 / 2
Tarım ve Orman Müdürlüğü, özellikle külleme, mildiyö ve ölükol hastalıklarına karşı üreticileri 7-10 Mayıs tarihleri arasında ilaçlama yapmaları konusunda uyardı. Bu önlemlerin alınmaması durumunda ciddi ürün kayıpları yaşanabileceği belirtildi. Üreticilerin, bu dönemde hava koşullarını dikkate alarak hareket etmeleri gerektiği vurgulandı.
- 6 / 3
Açıklamada, son günlerde nemli hava şartlarının bağlarda hastalık riskini artırdığına dikkat çekildi. Özellikle ölükol hastalığı için uygun ortamın devam ettiği ifade edilirken, üreticilerin mücadeleyi ihmal etmemeleri gerektiği vurgulandı. Bu bağlamda, çiçek öncesi tomurcuk dönemi ile çiçek sonrası ince koruk döneminin, külleme hastalığı açısından en hassas süreçler olduğu belirtildi.
- 6 / 4
- 6 / 5
- 6 / 6
- 13:23Denizli OSB personeline afetlere hazırlık eğitimi verildi
- 13:15Dominik'te dehşet: Lüks otel alevlere teslim oldu, 1700 turistin hayatı karardı!
- 13:07Yoğun yağışlar, Gökçeyol Göleti'ni rekor seviyeye ulaştırdı
- 12:59DPÜ'de 'etkili iletişim' ve protokol sırları masaya yatırıldı
- 12:50Bursa sahillerinden müjdeli haber: 24 plajda su kalitesi iyi











