Simav Güney beldesinde 750 kişilik iftar programı düzenlendi
- 4 / 1
Kütahya'nın Simav ilçesine bağlı Güney beldesinde, belediye tarafından 750 kişilik büyük bir iftar programı gerçekleştirildi. Program, yoğun bir katılımla dikkat çekti.
- 4 / 2
Güney Beldesi kapalı yemekhanesinde düzenlenen iftar, ilahilerin okunmasıyla başladı. Ezanın okunmasının ardından katılımcılar, hurma, çorba, tas kebabı, pirinç pilavı, ayran ve helva ile oruçlarını açtılar. İftar sonrasında, Mehmet Erdem hoca tarafından yemek duası yapıldı.
- 4 / 3
Belediye Başkanı Ali Okumuş, yaklaşık 750 kişilik iftar programında belde halkı ve dışarıdan gelen misafirlerle aynı sofrada buluşmanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti. Ramazan ayının birlik ve beraberlik ayı olduğuna vurgu yapan Başkan Okumuş, "Bu mübarek ay da geldi gidiyor. Rabbim tekrarına kavuştursun. Organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçen tüm gönüllülerimize, katkı sağlayan kurum ve kişilere şükranlarımızı sunarım. Rabbimiz birlik ve beraberliğimizi daim eylesin" şeklinde konuştu.
- 4 / 4
- 12:03Ali Ağaoğlu altıncı kez baba olmaya hazırlanıyor, hamile eşinin karnı objektiflere takıldı
- 11:53Türkiye'ye en fazla göç eden ülke vatandaşları açıklandı
- 11:44Sivas ve Mersin'den bir kültür köprüsü: Halk dansları harmanı izleyicileri büyüledi
- 11:33Üsküdar'daki lüks villa tadilatının ardından havadan görüntülendi
- 11:23Tekne tatilinde sadece güneş değil, bu risklere de dikkat!











