Sağlık çalışanları, doğada ruhlarını yeniledi
- 5 / 1
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin fedakar çalışanları, mesleki dayanışmayı pekiştirmek ve ruhsal dinginliklerini artırmak amacıyla doğanın kucağında anlamlı bir buluşma gerçekleştirdi.
- 5 / 2
Dalaman Sarsala Koyu'ndan başlayıp Hamam Koyu'na uzanan parkurda düzenlenen doğa yürüyüşü, sağlık sektörünün yoğun temposundan bir nebze olsun uzaklaşmak isteyen personel için eşsiz bir fırsat sundu. Katılımcılar, zihinsel ve fiziksel olarak dinlenirken, aynı zamanda birbirleriyle daha samimi bir ortamda etkileşim kurma imkanı buldu. Deniz ve ormanın birleştiği büyüleyici manzaralar eşliğinde yapılan bu aktivite, sadece fiziksel bir egzersiz değil, aynı zamanda ekip ruhunu canlı tutmak ve kuruma olan bağlılığı güçlendirmek adına da stratejik bir öneme sahipti. Katılımcılar, bu tür etkinliklerin motivasyonlarını artırdığını ve işlerine daha zinde dönmelerini sağladığını belirttiler. Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi yönetimi, çalışanlarının motivasyonunu ve memnuniyetini en üst düzeyde tutmak adına bu tür sosyal ve kültürel etkinliklerin devamlılığını sağlamaya kararlı olduklarını vurguladı. Bu buluşma, sağlık çalışanlarının sadece bedenleriyle değil, ruhlarıyla da iyileştikleri bir platform olarak kayıtlara geçti.
- 5 / 3
- 5 / 4
- 5 / 5
- 07:28Altı Üstü İstanbul dizisinin oyuncularından samimi poz: Sosyal medyada yankı buldu
- 07:18Venezuela'da Deprem Panik Anı: Havalimanı Yerle Bir Oldu
- 07:08Elon Musk'ın gizli UFO denemesi: Uzay kamyonu geliyor
- 06:58Lüksemburg'dan ezber bozan hamle: Turistler için toplu taşıma bedava!
- 06:49Kahve atıkları enerjiye dönüşüyor: Güney Kore'den devrim niteliğinde yöntem











