Muğla'da organ bağışı farkındalığı için önemli etkinlik
- 6 / 1
Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi Organ ve Doku Nakli Koordinatörlüğü, 3-9 Kasım tarihleri arasında kutlanan 'Organ Bağışı Haftası' dolayısıyla anlamlı bir etkinlik düzenledi.
- 6 / 2
Organ bağışı sayısını artırmayı ve toplumsal bilinci yükseltmeyi amaçlayan bu etkinlikte kurulan stant, hastaneye başvuran vatandaşlardan büyük ilgi gördü. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi Avrupa Tıp Öğrencileri Birliği (EMSA) üyeleri, stantta görev alarak organ bağışının hayati önemi ve bağış süreci hakkında detaylı bilgiler aktardı.
- 6 / 3
Organ bağışında bulunmak isteyen gönüllü vatandaşların talepleri, stantta bulunan Organ Bağış Birim Sorumlusu tarafından form doldurularak alındı ve bağış süreci başlatıldı. Programa, Hastane Başhekimi Prof. Dr. Ethem Acar ve yönetim ekibi de katıldı. Başhekim Acar, topluma örnek olmak amacıyla organ bağışında bulunarak organ ve doku bağış kartını teslim aldı. Organ ve Doku Nakil Koordinatörlüğü, bu tür etkinliklerin organ bağışı bilincini artırmada kritik bir rol oynadığını vurgulayarak vatandaşları bu konuda duyarlı olmaya davet etti.
- 6 / 4
- 6 / 5
- 6 / 6
- 09:24Salihli'de zeytin güvesi için acil önlem çağrısı
- 09:13149 yıldır Erzurum Ovası'nda sessiz nöbet: Meçhul şehide vefa
- 09:03Çanakkale'de yangın söndürme uçağı denizden su alırken kalkış yapamadı
- 08:53Kanada'dan küle dönen ormanlara 'akıllı' müdahale: Binlerce tohum helikopterle bırakılıyor
- 08:43Avrupa enerji borsasında sıcak hava dalgası sonrası fiyatlar tavan yaptı











