Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı
- 4 / 1
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında, 13 ilçenin eğitim yöneticilerinin katılımıyla İlçe Milli Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.
- 4 / 2
- 4 / 3
Toplantıda, geçmiş dönemin değerlendirmesi yapılarak yeni eğitim öğretim yılının yol haritası belirlendi. Eğitimde kalitenin artırılması ve koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla yapılan bu toplantıda, eğitimin tüm dinamikleri kapsamlı bir şekilde ele alındı. Katılımcılar arasında il müdür yardımcıları, 13 ilçe milli eğitim müdürü ve şube müdürleri yer aldı.
- 4 / 4
- 14:11Marmaris'ten Ege'nin Gizemli Koylarına Lüks Kaçış: Mavi Yolculuğun En Yeni Sırları
- 14:00Bozdoğan'da trafik kazası: Bir yaralı hastaneye kaldırıldı
- 13:50İzmir'de karanlıkta ölüm: Alzheimer hastası yaşlı adam tır ve otomobil arasında can verdi
- 13:40Adilcevaz'da çıkan yangın, vatandaşları tedirgin etti
- 13:30Erzurum'da göz kamaştıran performans: Van bölge karması zirveye yürüyor











