Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı

  • 4 / 1 Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı 0

    Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında, 13 ilçenin eğitim yöneticilerinin katılımıyla İlçe Milli Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi.

  • 4 / 2 Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı 1

    Muğla\

  • 4 / 3 Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı 2

    Toplantıda, geçmiş dönemin değerlendirmesi yapılarak yeni eğitim öğretim yılının yol haritası belirlendi. Eğitimde kalitenin artırılması ve koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla yapılan bu toplantıda, eğitimin tüm dinamikleri kapsamlı bir şekilde ele alındı. Katılımcılar arasında il müdür yardımcıları, 13 ilçe milli eğitim müdürü ve şube müdürleri yer aldı.

  • 4 / 4 Muğla'da eğitimde kaliteyi artırma hedefiyle toplantı yapıldı 3

    Muğla\