Muğla, Avrupa'nın yeşil şehirleri arasında yer alacak
- 3 / 1
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) tarafından yürütülen Yeşil Şehirler Programı’na katılıyor. Bu program, Muğla'nın sürdürülebilir kentleşme, iklim uyumu ve çevresel yatırımlarına yönelik yeni bir dönemin başlangıcını simgeliyor.
- 3 / 2
Muğla'nın Yeşil Şehirler Programı’na katılımına dair mutabakat anlaşması, 22-23 Haziran tarihlerinde Londra'daki EBRD Genel Merkezi'nde düzenlenecek Belediye Başkanları Konferansı'nda imzalanacak. Konferansın teması 'Geleceğe Yatırım, Herkes İçin Yeşil ve Dirençli Kentler İnşa Etmek' olarak belirlendi ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras da bu önemli toplantıda bir konuşma yapacak.
- 3 / 3
İmzalanacak anlaşma ile Muğla'nın çevresel ve iklim kaynaklı kentsel sorunları sistematik olarak değerlendirilecek. EBRD tarafından geliştirilecek Yeşil Şehir Eylem Planı (YŞEP) ile Muğla'nın temel çevresel sorunları ve iklim riskleri tespit edilerek öncelikli müdahale alanları belirlenecek. Ayrıca, katı atık yönetimi, su ve atık su hizmetleri gibi birçok alanda projeler geliştirilecek. Muğla'nın geleceği için atılan bu adımlar, sürdürülebilir kentleşme ve çevresel performansın artırılmasına yönelik stratejik planlama sürecini güçlendirecek. Başkan Aras, Muğla'nın geleceğin yeşil ve dirençli kentleri arasında yer alması için kararlı bir şekilde çalışacaklarını vurguladı.
- 12:33Aliağa FK, Oğuz Gürbulak transferinde sona yaklaştı
- 12:24Cinayet sanığından şok savunma: 'Bana iftira atılıyor
- 12:16Dev köprü projesinde sona gelindi: 3,5 milyar liralık yatırım tamamlanıyor
- 12:07Akbank+ programı, 5 girişimi ekosisteme kazandırarak 2 milyon doları aşan yatırımla çığır açıyor
- 11:59Bursa'da hareket yaşını öğren kampanyasına büyük ilgi











