Marmaris'te İçmeler-Turunç yolunda sıcak asfalt devrimi tamamlandı: Vatandaşlar memnuniyetle karşılıyor
- 3 / 1
Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin modern yol ağı genişletme çalışmaları kapsamında, Marmaris'in İçmeler-Turunç Kavşağı'nda tamamlanan yol yenileme projesi, bölge halkı ve esnaf tarafından büyük memnuniyetle karşılandı. Fen İşleri Daire Başkanlığı ekiplerinin titiz çalışmasıyla hayata geçirilen bu proje, şehir içi ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmeyi hedefliyor.
- 3 / 2
İçmeler-Asparan-Turunç yol ayrımı güzergahında gerçekleştirilen sıcak asfalt yenileme çalışmaları, toplamda 13 milyon 200 bin TL'lik bir yatırımla tamamlandı. Mevcut yol tabakasının sökülerek yerine sıcak asfalt binder tabakasının serilmesiyle yol, sürücüler için çok daha kullanışlı bir hale geldi. Ayrıca, olası olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla bölgedeki yağmur suyu drenaj sistemleri iyileştirildi ve zemin güçlendirme çalışmaları yapıldı.
- 3 / 3
Bölgede esnaflık yapan Dursun Bayrı, daha önceki parke taşlı yolda yaşadıkları toz ve çamur sorunlarının artık geride kaldığını belirterek, yeni asfalt yolun hem daha güvenli hem de daha kullanışlı olduğunu vurguladı. Bayrı, "Ahmet Başkan'ın döneminde Marmaris'e daha fazla ilgi ve hizmet geldiğini görüyoruz" dedi. İçmeler Mahalle Muhtarı Ali Demirtaş ise, geçmişte yaşanan sel felaketleri nedeniyle yolun büyük zarar gördüğünü hatırlatarak, yapılan çalışmalarla yolun "Avrupa standartlarında" bir hale geldiğini söyledi ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'a teşekkür etti.
- 22:29Merkez Bankası'ndan faiz indirimine kapalı sinyal: Sıkı duruş devam ediyor
- 22:20Tarihi Birleşme Kapıda: Romanya ve Moldova Tek Çatı Altında Toplanıyor Mu?
- 22:10İzmit'te intihar girişimi: Ekonomik sıkıntılar peşini bırakmıyor
- 22:01Denizlililer sağlıklı yaşama nefes olacak: Muhay Zin Turgay Şahin ile özel söyleşi
- 21:51Söke'de kaçak su ürünleri nakline geçit verilmedi: 60 kilogram canlı yengeç ele geçirildi











