Elazığ'da 18 Mart Çanakkale Zaferi anma töreni düzenlendi
- 10 / 1
Elazığ’da 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitlerini Anma Günü dolayısıyla anlamlı bir tören gerçekleştirildi.
- 10 / 2
Tören, Elazığ Valiliği, Elazığ 8. Kolordu Komutanlığı, Elazığ Belediyesi ve Elazığ Şehit Aileleri ve Malul Gazileri Yardımlaşma Derneği'nin çelenk sunumuyla başladı. Katılımcılar, saygı duruşunda bulunarak İstiklal Marşı'nı okudular.
- 10 / 3
Törenin ilerleyen kısmında, günün anlam ve önemini vurgulayan konuşmalar yapıldı. Duaların ardından Vali Hatipoğlu ve beraberindekiler, şehitliklere karanfil bıraktılar.
- 10 / 4
- 10 / 5
- 10 / 6
- 10 / 7
- 10 / 8
- 10 / 9
- 10 / 10
- 05:28Ermenistan-AB buluşmasında Türkiye bağlantılı karayolu projeleri onaylandı
- 05:17İsrail'den ABD'ye sert uyarı: 'Bu kez otomatik yanıt vermeyeceğiz
- 05:07Japonya'nın kıyılarını korumak için dev beton bloklar dizildi
- 04:57Nesli tükendi sanılan efsanevi deniz canlısı Manş Adaları sularında yeniden belirdi!
- 04:36Çin'de el, ayak ve ağız hastalığı alarmı: Bir ayda 28 bin vaka!











