Diyanet İşleri Başkanı Arpaguş, bayram hutbesinde birlik ve kardeşliği vurguladı
- 12 / 1
Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Safi Arpaguş, Ramazan Bayramı dolayısıyla İstanbul’daki Süleymaniye Camii’nde hutbe okudu.
- 12 / 2
Arpaguş, hutbesinde bayramların barış, kardeşlik ve huzur günü olduğunu ifade ederek, "Bu bayram, imanda sebat eden Müminlerin, elinden ve dilinden emin olunan Müslümanların bayramıdır" dedi. Ayrıca, bayramların, yoksula, yetime ve kimsesize karşı sorumluluk hissetmenin önemi üzerinde durarak, sadaka, zekat ve yardımlaşmanın da vurgulandığı bir gün olduğunu belirtti.
- 12 / 3
Arpaguş, toplumsal dayanışmanın önemine dikkat çekerek, "Bu bayram, yoksula ve çaresize karşı sorumluluk hissetmenin bayramıdır. Bugün sevinç günümüzdür. Sevinmek ibadettir" ifadelerini kullandı. Ayrıca, dünya genelinde yaşanan sıkıntılara da temas ederek, Müslümanların gerçek bir bayrama hasret olduğunu dile getirdi. Arpaguş, hutbesinin sonunda Ramazan Bayramı’nın İslam alemine barış, huzur ve kardeşlik getirmesi dileğiyle dua etti.
- 12 / 4
- 12 / 5
- 12 / 6
- 12 / 7
- 12 / 8
- 12 / 9
- 12 / 10
- 12 / 11
- 12 / 12
- 00:20Pazaryeri'nde iki gece süren konser şöleni, halkı büyüledi
- 00:10Volkswagen, Everllence'ın çoğunluk hissesini Bain Capital'e devretti
- 00:00Dev şantiyelerde sessiz tehlike: Milyon dolarlık kayıplara yol açan operasyonel riskler!
- 00:00Aydın karpuzu için sabahın erken saatlerinde uzun kuyruklar oluşuyor
- 23:52Fetih coşkusu notalarla Bursa semalarını doldurdu











