Didim Belediyesi, yeşil alanlarda yoğun bakım çalışmalarına devam ediyor
- 6 / 1
Didim Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde yeşil alanların korunması ve düzenli hale getirilmesi amacıyla çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.
- 6 / 2
Kent genelindeki park, bahçe, refüj ve diğer yeşil alanlarda bakım, peyzaj düzenleme, budama ve temizlik işlemleri titizlikle gerçekleştiriliyor. Havaların ısınmasıyla birlikte saha çalışmalarını yoğunlaştıran ekipler, özellikle çocuk oyun alanları ve yürüyüş parkurlarında bakım ve yenileme faaliyetlerine öncelik veriyor. Kullanım yoğunluğu artan bu alanlarda düzenli müdahalelerle işlevselliğin korunması sağlanıyor.
- 6 / 3
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda ağaç budama, çim biçme ve yabani ot temizliği gibi işlemler periyodik olarak yapılıyor. Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, bu çalışmalar hakkında yaptığı açıklamada, “Didim’imizin daha yeşil, daha düzenli ve yaşanabilir bir kent olması için ekiplerimiz sahada yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor. Halkın ortak yaşam alanlarını daha modern ve konforlu hale getirmek adına park ve yeşil alanlarımızda bakım çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz” dedi.
- 6 / 4
- 6 / 5
- 6 / 6
- 17:133,7 milyar dolarlık dolandırıcılık soruşturması: Firari İbrahim Khaldoon Hilmi KKTC'de yakalandı
- 17:0315 Temmuz anması için İzmir'de dev işbirliği: 500'den fazla STK el ele
- 16:53Aras Kargo, Beliz Başkır'ı transfer etti
- 16:43Çarşı mahallesi'nde kapsamlı temizlik yapıldı
- 16:38Cemil Tugay, UCLG Kültür Komitesi Eş Başkanlığına seçildi











