Çeşme'de engelleri aşan renkli buluşma gerçekleşti
- 4 / 1
Engelliler Haftası dolayısıyla İzmir ve Çeşme'den çok sayıda engelli birey ve aileleri, unutulmaz bir etkinlik için bir araya geldi.
- 4 / 2
İzmir Büyükşehir Belediyesi Engelliler Şubesi ve Çeşme Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen etkinlik, Çeşme Cumhuriyet Meydanı'nda gerçekleştirildi. Kurulan stantlar, sosyal farkındalık çalışmaları ve sanat atölyeleriyle dolup taştı. Ebru ve seramik atölyelerinde engelli bireyler ve aileleri birlikte keyifli anlar yaşarken, sanatın birleştirici gücüyle sosyalleşme fırsatı buldular.
- 4 / 3
Etkinlik alanındaki
- 4 / 4
- 15:41Bilecik'te Harezmi öğretmenlerine sertifikalar takdim edildi
- 15:33Manisa'da haşere istilasına karşı topyekûn savaş: 20 araç, 30 personel sahada!
- 15:25Kuşadası'nda çocuk hırsızlar, suç makinesi oldukları ortaya çıktı
- 15:17Kadınların coşkusuyla şenlenen futbol sahası: Erdemli'de 21. Kaymakamlık Kupası start aldı!
- 15:09Gediz'de traktör kazası: Bir ölü, bir yaralı











