Çankırı’da şehitler için dualar ve anma törenleri düzenlendi
- 3 / 1
Çankırı’da, 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla düzenlenen etkinliklerde, şehitler dualarla anıldı.
- 3 / 2
İlk olarak Çankırı Şehitliği’nde çelenk sunma töreni gerçekleştirildi. Törende, Atatürk Büstü'ne Çankırı Valiliği, Garnizon Komutanlığı ve çeşitli derneklerden çelenkler bırakıldı. Sonrasında Vali Hüseyin Çakırtaş, Şehitlik Şeref Defteri’ni imzaladı.
- 3 / 3
Törende gerçekleştirilen saygı atışlarının ardından Kur’an-ı Kerim okundu. Protokol üyeleri, daha sonra şehit kabirlerini ziyaret ederek karanfil bıraktı. Törenlerin devamında, Atatürk Kültür Merkezi’nde öğrenciler tarafından bir tiyatro oyunu sahnelendi.
- 00:10HSBC'ye büyük darbe: Merkez Bankası fonları için soruşturma açıldı
- 00:00Trump'ın savaş kararlarına darbe: Senato'dan geçen tasarı öfkesini körükledi
- 23:52İspanya şokta: Başbakan eşinin pasaportuna yargıdan yasak!
- 23:43Almanya'da tren seferleri durdu: On binlerce yolcu istasyonlarda mahsur kaldı
- 23:34Karne sevincine 'Hayal Treni' eşlik ediyor: Kepez'de şenlik var











