Çanakkale'de bağ üreticilerine külleme hastalığı uyarısı
- 5 / 1
Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, bağ üreticilerini külleme hastalığına karşı dikkatli olmaları konusunda uyardı.
- 5 / 2
Ekipler, bağlarda külleme hastalığının riskli döneminin başladığını belirterek, sıcak ve nemli hava koşullarının hastalığın yayılımını artırdığını vurguladı. Genç sürgün, yaprak ve salkımlarda beyaz kül görünümü, kıvrılma ve gelişim geriliği gözlemlendiğinde, üreticilerin derhal müdahale etmeleri gerektiği ifade edildi.
- 5 / 3
Çanakkale İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı açıklamada, "Bağlarınızı düzenli kontrol ediniz. Ruhsatlı bitki koruma ürünleri kullanınız. İlaçlamaları uygun zaman ve dozda yapınız. Rüzgarlı ve yağışlı havalarda ilaçlama yapmayınız. Ürün kaybı yaşamamak için üreticilerimizin gerekli tedbirleri almaları önemle duyurulur" ifadelerine yer verdi.
- 5 / 4
- 5 / 5
- 22:17Hong Kong'un dev tesisi günde 340 milyon litre deniz suyunu içme suyuna dönüştürüyor
- 22:08Dağın karnında mucizevi buluşma: 278 metrelik dev barajın en çetrefilli engeli aşıldı
- 21:59Bandırma'da anız yangını kontrol altına alındı
- 21:50Kuveyt hava sahasında şok! İki balistik füze engellendi, gözler İran'da
- 21:41Pakistan'da askeri karargaha saldırı: Üç güvenlik görevlisi hayatını kaybetti











