Buca Belediyesinde memurlar iş bıraktı: Hakkımızı istiyoruz!
- 3 / 1
Buca Belediyesinde görev yapan yaklaşık 300 memur, sosyal denge tazminatı (SDS) ve arazi tazminatlarını alamadıkları gerekçesiyle 10 Nisan'da başlattıkları eylemlerine devam ediyor. Bugün tam gün iş bırakan memurlar, belediye binası önünde oturma eylemi yaparak 'Hakkımızı istiyoruz' sloganları attı.
- 3 / 2
Tüm Bel-Sen, Birlik Yerel Hizmet-Sen ve Bağımsız Yerel Hak-Sen üyesi memurlar, verilen sözlerin tutulmadığını belirterek Belediye Başkanı Görkem Duman'ı protesto etti. Çalışanlar, belediye yönetiminin emekçinin hakkını görmezden geldiğini savunarak, 'Belediye başkanlığı makamı siyasi şov yeri değildir' diyerek tepkilerini dile getirdi.
- 3 / 3
Birlik Yerel-Sen Genel Başkanı Reşat Bozat, belediye başkanına sert eleştirilerde bulunarak, emekçilere haklarının verilmeden hizmetten bahsedilemeyeceğini vurguladı. Tüm Bel-Sen İzmir 2 No’lu Şube İdari Sekreteri Nurcan Hükenek ise bu sürecin bir zam talebi olmadığını, mevcut hakların korunması mücadelesi olduğunu ifade etti. Hak edişlerin hesaplara yatırılmaması durumunda demokratik ve yasal tüm haklarını kullanarak eylemlerini büyüteceklerini bildirdiler.
- 14:21Evlat acısı dinmeden yaşam savaşı: Anne, kırmızı ışıkta yakalandı
- 14:11Yatağan'da çocuk cerrahisi hizmeti başladı: Op. Dr. Kurt göreve geldi
- 14:01Rus sürücü, Muğla'da tıra arkadan çarptı: Anne hayatını kaybetti, oğlu tedavi görüyor
- 13:51Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Turgutreis'te anıldı
- 13:41ASO Başkanı Ardıç'tan çarpıcı tespit: 'Sanayisiz ekonomi, köksüz ağaç gibidir











