Bozüyük'te okul güvenliği için kritik toplantı yapıldı
- 3 / 1
Bilecik'in Bozüyük ilçesinde, İlçe Kaymakamı Adem Öztürk başkanlığında 'Okul Güvenliği Koordinasyon Toplantısı' gerçekleştirildi. Eğitim-öğretim faaliyetlerinin huzurlu ve güvenli bir ortamda sürdürülmesi amacıyla düzenlenen bu toplantıda, ilçe genelindeki okul çevrelerinde alınan güvenlik önlemleri, trafik düzenlemeleri, asayiş uygulamaları ile koruyucu ve önleyici tedbirler kapsamlı bir şekilde ele alındı.
- 3 / 2
Toplantıda, erken uyarı mekanizmaları ve öğrencilerin güvenliğini sağlamak adına yürütülen çalışmalar hakkında detaylı bilgi sunuldu. İlgili kurum temsilcileri, okul çevrelerinde yürütülen denetim faaliyetleri ve trafik güvenliği uygulamaları hakkında bilgi aktardı. Ayrıca, mevcut güvenlik uygulamalarının daha etkin hale getirilmesi için görüş alışverişinde bulunuldu.
- 3 / 3
Kaymakam Adem Öztürk, öğrencilerin güvenli ve sağlıklı bir eğitim ortamında öğrenim görmesinin öncelikli konular arasında olduğunu ifade etti. Tüm birimlerin koordinasyon içinde çalışarak okul içi ve çevresindeki olumsuzluklara karşı tedbir alacaklarını vurguladı. Toplantı, değerlendirme ve istişarelerin ardından sona erdi.
- 11:33Üsküdar'daki lüks villa tadilatının ardından havadan görüntülendi
- 11:23Tekne tatilinde sadece güneş değil, bu risklere de dikkat!
- 11:13İzmir Ekonomi Üniversitesi, uluslararası başarılarına bir yenisini ekledi
- 11:03Elektronik atıklar MediaMarkt ile yeniden hayata dönüyor: İlk sonuçlar şaşırttı!
- 10:53Anadolu Yıldızlar Ligi futbol müsabakaları Manisa'da başladı











