Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor

  • 4 / 1 Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor 0

    Muğla'nın incisi Bodrum, Peksimet Mahallesi'nde yıllardır hizmet veren hafriyat ve bağ-bahçe atık sahası, ekonomik ömrünü tamamlaması sebebiyle kapılarını özel araçlara kapattı. Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan resmi açıklamaya göre, bu karar 22 Haziran 2026 tarihli belediye ortak kararıyla alındı.

  • 4 / 2 Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor 1

    Sahada yürütülecek kapsamlı rehabilitasyon çalışmaları nedeniyle, Peksimet/Dereköy Hafriyat ve Bağ-Bahçe Atıkları Kabul Sahası artık özel araçlardan malzeme kabul etmeyecek. Ancak, kamusal hizmetlerin aksamaması adına geçiş sürecinde, belediyeye ait araçlar tarafından gerekli malzemelerin sahaya taşınması belirli bir süre daha kontrollü bir şekilde devam edecek. Bu özel durum, 2026 yılı sonuna kadar sürecek ve ardından saha tamamen doğaya geri kazandırılacak.

  • 4 / 3 Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor 2

    Sahadaki mevcut fiziksel koşulların özel araç giriş çıkışları için risk taşıması ve vatandaşların can ile mal güvenliğinin ön planda tutulması nedeniyle, Bodrum'da oluşan bağ ve bahçe atıklarının artık Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası'na yönlendirileceği bildirildi. Belediye, bu yeni düzenlemeye hassasiyet gösterilmesi ve iş birliği yapılması ricasında bulundu.

  • 4 / 4 Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor 3