Bodrum'un atık sahası ömrünü doldurdu, yeni dönem başlıyor
- 4 / 1
Muğla'nın incisi Bodrum, Peksimet Mahallesi'nde yıllardır hizmet veren hafriyat ve bağ-bahçe atık sahası, ekonomik ömrünü tamamlaması sebebiyle kapılarını özel araçlara kapattı. Muğla Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan resmi açıklamaya göre, bu karar 22 Haziran 2026 tarihli belediye ortak kararıyla alındı.
- 4 / 2
Sahada yürütülecek kapsamlı rehabilitasyon çalışmaları nedeniyle, Peksimet/Dereköy Hafriyat ve Bağ-Bahçe Atıkları Kabul Sahası artık özel araçlardan malzeme kabul etmeyecek. Ancak, kamusal hizmetlerin aksamaması adına geçiş sürecinde, belediyeye ait araçlar tarafından gerekli malzemelerin sahaya taşınması belirli bir süre daha kontrollü bir şekilde devam edecek. Bu özel durum, 2026 yılı sonuna kadar sürecek ve ardından saha tamamen doğaya geri kazandırılacak.
- 4 / 3
Sahadaki mevcut fiziksel koşulların özel araç giriş çıkışları için risk taşıması ve vatandaşların can ile mal güvenliğinin ön planda tutulması nedeniyle, Bodrum'da oluşan bağ ve bahçe atıklarının artık Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası'na yönlendirileceği bildirildi. Belediye, bu yeni düzenlemeye hassasiyet gösterilmesi ve iş birliği yapılması ricasında bulundu.
- 4 / 4
- 14:54Sibel Can'ı İzmir'de gözyaşlarına boğan konser: Sahnedeki o an
- 14:50MHP Bodrum İlçe Başkanı Engin Galipoğlu'ndan kongre öncesi dikkat çeken mesaj: "Bodrum'un sorunları için gövdemizi taşın altına koyacağız"
- 14:44Muğla'da kamu yatırımları ve güvenlik önlemleri masaya yatırıldı
- 14:34Uluabat Gölü'nün suları çekildi, Gölyazı'da turizm canlandı
- 14:25Bursa'da öğretmenlerden hakemlere şiddet ve hakaretler











