Bakan Çiftçi, Van'da asker ve vatandaşlarla bayramlaştı
- 6 / 1
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Ramazan Bayramı vesilesiyle Van'da jandarma ve vatandaşlarla bir araya gelerek bayramlarını kutladı.
- 6 / 2
Sabah saatlerinde Van'a ulaşan Bakan Çiftçi, ilk olarak valiliği ziyaret etti. Ardından, Tarihi Hüsrevpaşa Camii'nde cuma namazını kıldıktan sonra Gürpınar Jandarma Komando Tabur Komutanlığı'na geçti. Burada askerlerle bayramlaşan Bakan Çiftçi, Edremit ilçesindeki Uygulama Oteli'nde gerçekleştirilen il bayramlaşmasına katıldı.
- 6 / 3
Burada yaptığı konuşmada Bakan Çiftçi, Ramazan ayının rahmet, bereket ve dayanışma ayı olduğunu belirterek, tüm Vanlıların ve İslam âleminin Ramazan Bayramı'nı kutladı. Bayramların toplumsal birlik ve beraberliği pekiştiren özel günler olduğunu ifade eden Bakan Çiftçi, geçmişleri yad etmenin ve şehitleri anmanın önemine değindi. Konuşmasının sonunda, katılımcılara teşekkür eden Bakan Çiftçi, aileleriyle birlikte nice bayramlar geçirmeleri için dualar etti. Bakan Çiftçi, konuşmasının ardından vatandaşlarla bayramlaşarak etkinliğini sonlandırdı.
- 6 / 4
- 6 / 5
- 6 / 6
- 06:23Berlusconi'nin göz kamaştıran malikanesi Al Sani hanedanına satıldı
- 06:13Petrol fiyatlarındaki düşüş hızlandı: Orta Doğu arzı etkili oldu
- 06:03Netanyahu'nun töreninde şok protesto: 'Evine dön!
- 05:52Otomobilin 'o'su yok: Bu bölgelerde araç girişi yasaklandı
- 05:432600 Yıllık Sır Çözüldü: Mühürlü Mezar Odası, Zamanın Ötesinden Bir Keşif Sunuyor











