Düzenleme : 27 Kasım 2020 16:52
Bodrum'da Basınç Sorunu Çözüme Kavuştu!

Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü, Bodrum İlçesi Tepecik Mahallesi’ne içme suyu ve abone hatlarını yenileyerek bölgede yaşanan basınç sorununu ortadan kaldırdı.
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ Genel Müdürlüğü, Bodrum İlçesi Tepecik Mahallesi’ne içme suyu ve abone hatlarını yenileyerek bölgede yaşanan basınç sorununu ortadan kaldırdı.
İl genelinde vatandaşlara sağlıklı ve kesintisiz su sağlamak için çalışmalarını sürdüren Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü ekipleri, il genelinde içme suyu sorunlarının ortadan kaldırılmasına yönelik çalışmalarına devam ediyor.
Son olarak Tepecik Mahallesi Yangı çıkmazında içme suyu ve abone hatlarını yenileyen MUSKİ ekipleri, bölgede yaşanan basınç sorununu da ortadan kaldırdı. Ayrıca MUSKİ ekipleri tarafından sayaçlar sayaç yeri ve branşman esasları yönetmeliğine uyacak şekilde düzenlenerek oluşabilecek kayıp kaçakların da önüne geçildi.
- 18:05Gizemli otomobilde cansız bulunan genç kızın ardından yürek burkan cenaze
- 17:56BBVA Research'ten Türkiye için alarm zilleri: Enflasyon borç yükünü artırıyor
- 17:45Anadolu'nun Renkleri Buca'da Sahnelendi: 'Seyir Defteri' Galası Büyüledi
- 17:35BTÜ'den yaraların iyileşmesini hızlandıracak devrim niteliğinde cerrahi iplik projesi
- 17:25Üniversite kampüsü girişinde feci kaza: 2 öğrenci yaralandı






