EGE
Yayınlanma : 03 Ocak 2022 12:47
Düzenleme : 03 Ocak 2022 12:48
Düzenleme : 03 Ocak 2022 12:48
Başkan Ceritoğlu Sengel Yılın İlk Mesai Gününe Huzurevinde Başladı

Efes Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, yeni yılın ilk mesai gününde huzurevindeydi.
HABER MERKEZİ - Başkan Ceritoğlu Sengel, yılın ilk mesai gününe Efes Selçuk Belediyesi Akıncılar Huzurevi sakinleri ile yaptığı kahvaltı ile başladı.
Yılbaşı öncesi gerçekleştirdiği ziyaretler kapsamında da Huzurevi sakinlerini de ziyaret eden Başkan Ceritoğlu Sengel, verdiği söz üzerine yeni yılın ilk mesai gününde huzurevi sakinleriyle bir araya gelerek, onlarla sohbet etti.
- 07:48Macquarie Adası'nda iklim değişikliği alarmı: 75 yıl boyunca sessizce izlendi
- 07:38Çaycuma'da gece yarısı paniği: 4 katlı bina alevlere teslim oldu
- 07:28Altı Üstü İstanbul dizisinin oyuncularından samimi poz: Sosyal medyada yankı buldu
- 07:18Venezuela'da Deprem Panik Anı: Havalimanı Yerle Bir Oldu
- 07:08Elon Musk'ın gizli UFO denemesi: Uzay kamyonu geliyor






