EGE
Yayınlanma : 12 Eylül 2020 12:12
Düzenleme : 12 Eylül 2020 12:12
Düzenleme : 12 Eylül 2020 12:12
Aydın'ın Sultanları sezona görkemli galibiyetle başladı

Son sayıya kadar heyecanın azalmadığı karşılaşmada ilk seti 14-25 Galatasaray alırken, ikinci set 27-25 Aydın'ın üstünlüğüyle sonuçlandı.
Aydın Büyükşehir Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, 2020-2021 sezonuna hızlı bir başlangıç yaparak Galatasaray’ı 3-2 yendi.
Son sayıya kadar heyecanın azalmadığı karşılaşmada ilk seti 14-25 Galatasaray alırken, ikinci set 27-25 Aydın'ın üstünlüğüyle sonuçlandı.
Üçüncü set 26-28 Galatasaray'ın üstünlüğüyle geçilirken, dördüncü sette rakibine üstünlük kuran Aydın'ın Sultanları bu sette 25-22 üstün gelmeyi bildi.
Nefes kesen rallylere sahne olan son seti de 15-13 alan Aydın'ın Sultanları böylelikle sezona sıkı bir başlangıç yapmış oldu. Takımı tebrik eden Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, takımın sezona galibiyetle başlatmasından dolayı çok mutlu olduklarını söyledi.
- 19:52Antik zümrütler, Kolomb öncesi ticaret ağlarını aydınlatıyor
- 19:44Piyasalar ABD-İran görüşmelerinden umutlu, VİOP haftaya hareketli başladı
- 19:36Başkan Çerçioğlu'ndan yaz konserlerine davet
- 19:25Çalı güreşlerinde şampiyon Erkan Taş, ağalık koltuğu 6.5 milyon TL'ye sahibini buldu
- 19:17Denizli'de itfaiye, kuyuya düşen koyunları kurtardı






